touch. pr


Sandra Kaczmarek. Założycielka TOUCH.PR*. W branży od 10 lat, przez ostatnie pięć pracowała w globalnej i najstarszej agencji PR na świecie – Hill+Knowlton Strategies. Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała dla Procter & Gamble przy globalnej kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!”, w trakcie którego H+K koordynowała działania PR w 9 krajach Europy Środkowej (kampania została wyróżniona w konkursie Złote Spinacze w 2012 roku), przez trzy lata prowadziła team odpowiadający za obsługę PR Lidl Polska, w tym kampanię „Pascal kontra Okrasa”, działała dla Banku BPH przy projekcie „Zwykły Bohater”, a także dla MASPEX (Kubuś, Tymbark), Intermarche, Columbia Sportswear, SOREL i wiele innych. Wcześniej związana z Agencją Core PR, gdzie realizowała działania public relations dla firm takich jak Unilever (marka DOVE), TEVA (Skinelle), Feretti, OTTO, Olimp Labs oraz redNet Property Group. Absolwentka Wydziału Komunikacji Społecznej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalizacja Public Relations).


TOUCH. – [touchpoint] miejsce styku brandu z konsumentem.

we work for business.


W planowanych działaniach zawsze szukamy touchpoints, czyli miejsc styku brandu z konsumentem. Taka jest właśnie nasza filozofia. Jako TOUCH.PR budujemy brandy i komunikujemy zawsze z myślą o biznesie Klienta. Dopasowujemy projekty i działania do otoczenia biznesowego, konkurencji i znajdujemy najciekawsze wyróżniki, aby z sukcesem stworzyć kreatywne strategie działań nastawione na konkretne cele biznesowe.

users engagement.


Aby skutecznie angażować użytkowników, marki muszą organicznie uczestniczyć w najistotniejszych dla nich platformach komunikacji. TOUCH.PR pomaga markom w działaniach na owned, earned oraz paid media, tak by urzekały one odbiorców, odkrywały się na nowo i tworzyły mocne bazy użytkowników.

where
brand
meets
user

Marki to aktywa firm. Tworzą wybór, wartość i lojalność. Chociaż wielkie marki zawsze będą budowane w oparciu o wizje, wartości i obietnice, nie wystarczy jedynie powiedzieć czym są. Dziś marki muszą być doświadczane, by mieć realne znaczenie. Pomagamy naszym Klientom zmieniać ich marki w doświadczenia łączące je z ludźmi w istotny sposób. Pracując w tradycyjnych i digitalowych środowiskach, pomagamy markom i firmom w zaspokajaniu niewypowiedzianych potrzeb użytkownika, by stworzyć wartości poprzez zaangażowanie i uczestnictwo. Marketing w przestrzeni digitalowej oznacza przejście z tradycyjnego modelu opartego na kampanii na podejście oparte na możliwościach i potencjale.


strategic thinking.
Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On LinkedinVisit Us On Instagram